juni 28, 2009

afgedankt

Het is crisis in Nederland, in Europa, in de wereld. Op sommige plaatsen is het alweer voorbij. Is het nooit crisis geweest. Daar tiert het optimisme.

Noord-Korea is zo een land. Polen is een ander land dat weinig last heeft van de crisis. En de Nederlanders zouden dat ook niet moeten hebben.

Willem Vermeend, schrijft in zijn boekje "de kredietcrisis" dat we de crisis moeten zien als een kans. En zo is het maar net.

Ik ga niet op vakantie en heb m'n TV afgedankt en een nieuwe gekocht. Wat voor beeld... zo scherp heb ik nog nooit gezien. Dit jaar is er een van de investeringen. Een nieuwe bril heb ik al, een nieuwe kroon ook.
Nu nog een nieuw bed en nieuwe fiets om naar het werk te gaan, een nieuwe computer en een nieuwe internet aansluiting met digitale televisie. Mensen, ik ga me dit jaar eens goed verwennen zoals ik nooit heb gedaan. Hier is niks Calvinistisch aan

Eén afdanker doet dominostenen omvallen. Dit zou Nederland bezig moeten houden.
Als Philips dan ook weer goede producten zou maken dan zou er ook weer Nederlandse waren gekocht worden. Wat een geweldige oppepper voor de Nederlandse economie zou dat betekenen als iedereen zou besteden.

Geen opmerkingen: