september 09, 2010

eicel

De televisie wereld is na 6 september niet meer wat het geweest is. Wat een nazistische soepzooi.
Balkenende werkte al op je zenuwen, maar Verhagen, Wilders en Rutte op een rij is pas erg.
Maar eigenlijk is het ook weer niet zo erg. Het is het zelfreinigende vermogen wat NL heeft. Wilders zet de moslims terug naar waar ze wezen moeten en Nederland is
weer vrij. Probleem opgelost.

Vandaag is de ramadan afgelopen, misschien dat ze moeilijk kunnen wennen aan zoveel voedsel, maar er was weer eens een moslim die moeilijk deed in het verkeer.
Voor m'n deur wilde mijn buurvrouw inparkeren en een Turk stopte. Vervolgens klapte met een doffe dreun een jonge vrouw bovenop die Turk. De echtgenote stapte uit en begon toch een lawaai te maken. De politie was er binnen 2 minuten bij.

Later maak ik op dezelfde weg een gebaar naar een automobilist dat ie wat meer afstand moet houden. Ik was inmiddels overgestoken en de auto stopt, blijkt er een Turk in te zitten. Loopt op me af en vraagt in gebroken Nederlands "waarom?" en steekt z'n middelvinger op.
Laat ik even duidelijk zijn als iemand vijf vingers op steekt is dat geen middelvinger. Laat hij zich de vraag waarom aan zichzelf stellen. Waarom rijd ik met 30 km/uur 3 meter achter m'n voorganger? Eigenlijk zou je 15 meter afstand moeten houden op je voorligger.
Als die Nederlandse vrouw dat ook deed was zij niet op de Turk geklapt.

Het is ook wat als Nederlandse vrouwen naar het buitenland gaan om bij onvruchtbaarheid daar een eicel te kopen. Het kost ze minimaal 6000 Euro, exclusief subsidie. Sommigen zijn 10.000 Euro kwijt, maar die hebben meer pogingen nodig.
En dan zegt de lellebel die zwanger wil worden dat iedereen dat kan betalen. Want een auto van 10.000 E. koop je toch ook?
Ja lellebel en een kind levert inkomsten op, kinderbijslag, tegemoetkomingen. De overheid betaalt tijdens de hele opvoeding mee. Maar haal die eicellen dan nou niet uit Spanje. Je familie degenereert vanaf jou, dat wil je toch ook niet? De donor is onbekend en voor je het weet zit je met Arabisch bloed in je familie. Spanje is al erg, maar dan ook nog moors bloed. We importeren de genen, zal Wilders aangenaam vinden. Heeft hij daar wat op te zeggen? Om met die Turk te spreken; waarom?
Nee, de andere kant is natuurlijk om zoveel mogelijk ariërs op de wereld te zetten. De spermabanken volspuiten met edelweiss für unserem Lebensraum. En er zijn donoren die met dat doel de spermabanken frequenteren.

Als ik zo lekker aan het tikken ben, krijg ik bijna het gevoel om PVV te gaan stemmen. Holland voor die kut Hollanders. Met hun NSB televisie. Als Nederlandse Turk zou ik hier niet willen wonen. Als Nederlands-Turkse vrouw kan je beter in Turkije wonen want daar worden de vrouwenrechten door het leger beschermd. Turken hebben alle reden om te vluchten. Zeker als ze naar mij een middelvinger durven op te steken.

Marokkanen hebben die reden niet want in eigen land hebben ze het slechter.
Juist hen moeten we terugsturen. Net als in Frankrijk met de Roma gebeurt. Maar hier dan zonder zakgeld. Dit idee moet Wilders toch deugd doen.

Ik kan dit stukje natuurlijk doorslaan noemen, maar alles begint bij de eicel dus heb ik gekozen voor eicel als titel van dit stukje.

Geen opmerkingen: